Інтегровані заняття в «Інтелекті»

Головна, Новини

Все популярнішими стають інтегровані навчальні заняття. Адже вони сприяють розвитку інтелектуального і творчого потенціалу учнів, мотивують їх пізнавати природу явищ, які вивчаються, розвивають вміння бачити причинно-наслідкові зв’язки. Нестандартні форми роботи, які зазвичай використовуються на інтегрованих уроках, стимулюють увагу школярів, знімають втому та психологічне напруження. Крім того, проведення таких занять допомагає ще більше зацікавити дітей навчанням. Усе це – завдяки динамічній роботі, різноманітності способів подання інформації та застосуванню інтерактивних технологій.

Проте організація та проведення інтегрованих уроків – це досить непроста справа. Адже вчителю необхідно не лише бути висококласним фахівцем у своїй галузі, а й мати ґрунтовні знання з дисциплін, які інтегруються з основним предметом.

Саме про це йшла мова під час обласного майстер – класу «Ефективні прийоми та інтерактивні форми роботи під час проведення інтегрованих занять», який   провела 16 лютого для педагогів Київщини вчитель інформатики НВК «Вишгородська міська гімназія «Інтелект» – ЗОШ І ступеня» Олена Бабич. Педагог зазначила, що мета її заняття – розглянути ті прийоми, форми та методи роботи, які є ефективними, корисними та цікавими для учнів під час навчальних занять. Адже головне завдання сучасного педагога – розвивати комунікативні навички, створювати комфортні умови та сприятливе емоційне середовище для всіх учасників заняття, формувати навички роботи в команді та вміння висловлювати свої думки, викликати інтерес до навчання та внутрішню мотивацію, розкривати творчий потенціал.

 Олена Василівна разом із колегами розглянула питання підготовки вчителя до навчального заняття; ознайомила із сучасними технологіями навчання  такими як «Фішбоун» та «Джингсоу»; торкнулася проблем проведення віддаленого навчання та відео уроків; складання та проведення електронних тестів.

Інф. Вишгородської гімназії «Інтелект»